יום שני, 11 בספטמבר 2017

מה שנמצא בפוליטיקה לא נשאר רק בפוליטיקה!

האב, האם והילד. בנימין, שרה ויאיר נתניהו.


מאז יום שישי ועד אתמול בערב התחוללה בישראל סערה גדולה על הפוסט האנטישמי שהעלה יאיר נתניהו ביום שישי האחרון בדרך הפייסבוק שלו, Yair Hun, ובו מוצגת קריקטורה בה מופיעים גורג׳ סורוס, אשר מחזיק בחקת דייג, אשר אוחזת בכדור הארץ (רבים בטח שמעו מנאו-נאצים ומאנטישמים אחרים את המשפט ״היהודים שולטים בעולם״, זה מזכיר את המשפט). חייזר שאינני יודע מה הוא קשור, אדם עם גלימה שחורה (די דומה לדמות ״גרגמל״ מהסרט והסדרה ״הדרדסים״ המפורסמת) ואף ארוך מאוד (סממן אנטישמי). אהוד ברק האוחז בחקה ובה ניתן לראות שטר דולר אמריקני. אלדד יניב האחוז בחקה ולא ניתן לראות עקב הרזולוציה הנמוכה של הקריקטורה במה אוחזת חקתו ומני נפתלי אשר אוחז גם הוא בחקה ובה ניתן לראות חמגשית. רבים, כולל אני, ביקרו בחריפות את פוסט זה ואמש, נאלץ נתניהו הבן למחוק את הפוסט.
התנהגותו של נתניהו הבן, מבחילה, אנטישמית, ועוד שלל דימויים רעים עליו. אך התנהגותו ידועה. הוא חי על חשבון משלם המיסים, עושה אצבע משולשת לעוד אישה אשר ממנת אותו וכמובן הוא בפחד מובן, הוא חושש מאוד שאם נתניהו ייפול - הוא יאלץ לחיות על חשבון משפחתו (כמובן שיורש העצר לא עובד), בקיסריה ללא מימון של משלם המיסים. אבוי!
מה שמחליא עוד יותר היא התנהגותו של ראש ממשלתנו, בנימין נתניהו, אביו של יאיר כאמור, ששתק, פשוט שתק ועד היום שותק על זה, וכשנשאל על זה בישיבת הממשלה ביום ראשון, שעות לפני המראתו לביקור מדיני בדרום אמריקה, הוא סרב להשיב באומרו: ״זו לא מסיבת עיתונאים פה!״ לעיתונאית השואלת. בנוסף, התגלה עוד דבר חשוב וגדול, בנו של פרופ׳ בנציון נתניהו ז״ל הרוויזיוניסט, אחיו של סא״ל יהונתן (יוני) נתניהו ז״ל, מפקד סיירת מטכ״ל אשר נהרג במבצע אנטבה. לא יודע לחנך! להפך, הוא יודע לחנך להסתה!
כמו שאומרים: מה שנמצא בפוליטיקה לא נשאר רק בפוליטיקה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה