יום שבת, 9 בספטמבר 2017

על צפון קוריאה, חקירות נתניהו ועל ישראל וחו״ל

שליט צפון קוריאה, קים ג׳ונג און.
צפון קוריאה, עם מניע לא ידוע, מנסה להתגרות בחזקים, בעולם המערבי השאננן, בדמוקרטיה, בזכויות האדם ובאו״ם. היא לא מתחשבת כלל בסנקציות הבינ״ל וניכר כי למרות הרעב והעוני הגדול במדינה זו, הממשל הצפון קוריאני מצליח לשטוף את מוחם של התושבים עד כה. אולי זאת לא שטיפת מוח, זוהי הצגה לעולם בלבד הבאה מהרתעה של הממשל כנגד אזרחיו באמצעות הוצאות להורג שהן שכיחות מאוד במדינה ומחנות עבודה קשים. אין כל ספק כי צפון קוריאה היא איום על העולם המערבי. היא בעלת יכולות גרעיניות גבוהות ורק לאחרונה עשתה ניסוי מוצלח בפצצת מימן. מלחמה שנייה בחצי האי הקוראני תגיע. זה רק עניין של זמן...

חקירות נתניהו
לא ייתכן שכל קרוביו של ראש הממשלה הישראלי, בנימין נתניהו, יהיו שקועים תחת חקירה, חלקם אף מונו לעדי מדינה, ורק נתניהו - לא ידע. נתניהו צריך לשים בהקדם את המפתחות על השולחן ולהכריז על התפטרותו.

אירופה וישראל - הבדלי תרבות של שנות אור

לפני כחודש ביקרתי בצרפת, גרמניה שוויץ וצפון איטליה. באירופה כולה, ובמיוחד בגרמניה ושוויץ, היה סדר מופתי. הכל מתוקתק. אין צפירות, קללות בכבישים. האנשים נראים מאושרים. אין שירים של סטטיק ובאל אל, של אייל גולן, עומר אדם ומשה פרץ בווליום 100. אין בכלל שירים בקולי קולות. האוכל טוב והאמת די נמאס כבר מחומוס, חומוס ועוד קצת פלאפל. הנימוסים בשמיים, האוכל בשמיים, נהגי המוניות לא חופרים.

אבל כולם צריכים לשנן את המשפט החדש הבא, כי מי שלא אומר אותו הוא בוגד, הוא איננו פטריוט ישראלי - אך אין כמו בארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה