יום שבת, 12 בנובמבר 2016

סיכום השבוע האחרון

מוצאי שבת לפני שבוע: העצרת לזכרו של יצחק רבין ז"ל בכיכר רבין שבתל אביב-יפו במימון מפלגת "המחנה הציוני". בעצרת נאם גם ראש האופוזיציה, יו"ר מפלגת המחנה הציוני ומפלגת העבודה, יצחק הרצוג שמתח ביקורת על ראש הממשלה נתניהו והצהיר שתם "פרק ממשלת האחדות". דעתי: לדעתי העצרת הזאתי הייתה עצרת הסתה ולא עצרת זיכרון כאשר כל הפוליטיקאים אשר נאמו בעצרת הסיתו זה אחר זה נגד הימין הישראלי ובראשו כנגד רה"מ בנימין נתניהו.
יצחק הרצוג בעצרת לזכרו של יצחק רבין ז"ל
יום שני: ביום שני בערב שודרה בתכנית "עובדה" בערוץ 22 כתבת תחקיר על "המתרחש במעון ראש הממשלה", כאשר יועצים ומספר אנשים בכירים לדבריה של מגישת התכנית אילנה דיין אמרו דברים ביקורתיים כנגד התנהלותה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו. מלשכת ראש הממשלה נמסר אז בתגובה דברים קשים כנגד אילנה דיין אשר לא נשמעו זמן רב ומזכירים את הפשיזם. אז בלשכת ראש הממשלה טענו שאילנה דיין היא שמאל קיצוני ושעיתון "הארץ" הוא עיתון נאצי.
אילנה דיין מקריאה את תגובת רה"מ נתניהו
יום שלישי: ביום שלישי לפנות בוקר נערכה העצרת האחרונה של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון והמועמד הרפובליקני דונלד טראמפ.
המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון בעצרת האחרונה שלה, יום שלישי לפנות בוקר, פילדפיה.
יום רביעי: ביום רביעי לפנות בוקר, שעון ישראל, שודרו התוצאות של הבחירות לנשיאות ארה"ב 2016, כאשר דונלד טראמפ זכה בהן. ביום רביעי בבוקר, לאחר שטראמפ עבר את רף 270 האלקטורים וניצחונו הובטח, נאם טראמפ במלון "הילטון" שבמנהטן, ניו יורק.
ביום רביעי בערב הילרי קלינטון נאמה את נאום התבוסה שלה.
דבר פרטי הקשור אלי: בבוקר יום רביעי בשעה 10:00 בבוקר נפטרה סבתה רבה שלי בזמן שנתה בביתה שבחיפה בגיל 96.
דונלד טראמפ נואם את נאום הניצחון שלו, רביעי בבוקר.
יום חמישי: ביום חמישי בערב, שעון ישראל, הנשיא הנבחר של ארצות הברית דונלד טראמפ נפגש עם הנשיא היוצא של ארצות הברית ברק אובמה בבית הלבן.
ברק אובמה ודונלד טראמפ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה